E-poe tingimused
Müügitingimused kehtivad veebipoest pumbajaam.ee(edaspidi E-pood) eraisikust ostja(edaspidi Tarbija) ja e-poe haldaja Pumbajaam OÜ (edaspidi Pumbajaam), registrikood 12393140, asukohaga Lossi tn 42 Viljandi, telefon +372 56506096, e-post info@pumbajaam.ee vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1. E-poest on võimalik osta interneti teel vaid neid kaupu, millel juures on näha link “Lisa ostukorvi”. Kauba hind või kauba saadavus võib reaalajas ja ette teatamata muutuda. Kui ostja on esitanud tellimuse enne vastavate tingimuste muutmist, kehtivad ostjale tellimuse hetkel kehtinud lepingutingimused. Pumbajaamal on õigus e-poe vahendusel sõlmitud lepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata, kui kaup on laost otsa saanud, kui kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu. Kui e-poel ei ole võimalik tellimust täita, võetakse ostjaga ühendust ning tagastatakse tasutud summa.
2. Ostukorvi lehel saab tellija soovi korral muuta ostukorvi sisu. Pärast tarneaadressi sisestamist ning tellimuse kinnitamist enam ostukorvi sisu muuta ei saa ning ostukorv tühjendatakse toodetest. Kui katkestate tellimuse pärast tellimuse sisestamist, tuleb kaubad ostukorvi uuesti valida. Kui tellimus ja kontaktandmed on korrektselt täidetud võib alustada maksmist.
3. E-poes saab maksta valitud kauba eest järgnevate pankade e-pangalingi kaudu: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay. Samuti saab kauba eest tasuda lihtsa pangaülekandega. Ülekandes peab olema selgitusse märgitud ülekande aluseks oleva arve number. Kõik E-poes tehtavad tehingud arveldatakse eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
4. Juhul kui tellimuse eest ei tasuta 3 tööpäeva jooksul alates tellimuse tegemisest siis on E-poel õigus tellimus tühistada.
5. Pärast kauba lisamist “Ostukorvi” on võimalik jätkata teiste kaupade sirvimist või sisestada tellimus. Pärast kaupade eest tasumist (pangaülekande tegemist) kuvatakse Teile ekraanil tellimuse kinnitus.
6. E-poes esitatud tellimused vaadatakse läbi samal päeval kui laekub müüja pangaarvele tellimuse eest tasutav summa.
7. Tarnime kaupu vaid Eesti riigi piires. Tellitud kaup postitatakse valitud postiautomaati hiljemalt 2 tööpäeva jooksul tellimuse tasumisest. Kui tootel on märgitud eraldi tarneaeg, siis lisandub vastav väärrtus postitamise ajale. Kui tellimuses on valitud kulleri teenus, saadame kauba tarneaadressile hiljemalt 3 tööpäeva jooksul, millele lisandub väimalik hankeaeg, kui see on märgitud toote lehel. Postiautomaadi- ja kullerteenust teostab Itella Estonia OÜ.
8. Tarbijal on õigus 14-päeva jooksul, arvates kauba kättesaamisest või tellimuse vormistamisest juhul, kui kaup ei ole veel Tarbijani jõudnud, teatada müüjale lepingust taganemise soovist ja nõuda kogu tasutud summa tagastamist. Ostetud kaupa ei saa tagastada, kui tellitud kaup on valmistatud tarbija isiklikke vajadusi arvestades. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning see peab olema originaalpakendis.
Kauba tagastamise otsesed kulud tuleb katta Tarbijal. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Tarbija asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Tarbija käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
9. Kauba tagastamiseks tuleb saata e-kiri aadressil info@pumbajaam.ee. Kirjas peab olema järgmine info: tagastatav kaup, tellimuse number ning arveldusarve, kuhu raha tagasi kanda. Kauba eest tasutud summa ja esmase tarne maksumus tagastatakse ostja arveldusarvele mitte hiljem kui 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saamisest. Juhul, kui nimetatud tähtaja jooksul ei ole tagastus jõudnud kauplejani, on kauplejal õigus viivitada tagasimaksega tagastuse kättesaamiseni.
10. Ostjal on õigus lepingutingimustele mittevastava kauba puhul, mis ei vasta pakutud näidisele või on puudustega, esitada kaebus ning kaup tagastada. Puudusega kauba puhul on tarbijal õigus esitada müüjale kaebus kahe aasta jooksul alates kauba üleandmise päevast. Puuduse tekkimisel on esimese kuue kuu jooksul puuduse tõendamiskohustus kauplejal, ülejäänud 1,5 aasta jooksul tarbijal. Kaebus tuleb esitada viivitamatult, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul alates kauba puuduse avastamisest. Hilisemate probleemide lihtsamaks lahendamiseks peaks tarbija säilitama kindlasti ostudokumendid (arve, leping jne), mis tõendavad, et kaup on ostetud Pumbajaama E-poest. Ilma müüki tõendava dokumendita võib müüja/teenindaja probleemi lahendamata jätta.
E-pood vastab kaebusele hiljemalt 5 päeva jooksul alates kaebuse saamisest.
11. Isikuandmete vastutav töötleja Pumbajaam OÜ (registrikood 12393140) töötleb isikuandmeid vastavalt E-poe privaatsuspiliitika sätetele. Maksete teostamiseks vajalikud andmed edastatakse volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
11.6. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab Tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka e-poel ligipääs.
12. E-poest ostetud kaupade või teenustega seotud kaebused tuleb edastada aadressile: Pumbajaam OÜ Lossi tn 42 Viljandi või e-posti aadressile: info@pumbajaam.ee. Kauba saab ka tagastada eelnimetatud aadressile.
13. Puudusega kauba korral on tarbijal õigus:
1) Nõuda esmalt kauba tasuta parandamist või selle asendamist uue kaubaga.
2) Nõuda ostuhinna alandamist või lepingust taganemist, juhul kui: – e-poel ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, – parandamine ebaõnnestub, – e-poel ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, – kauba parandamise või asendamisega on tarbijale tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
E-poe ei vastuta kauba puuduste eest, mis on tekkinud kauba otstarbele mittevastava kasutamise, hooldamise või rikkumise tõttu.
Teave tellimuse kohta: E-R: 09.00-17.00 telefonil 56506096 või e-posti aadressil info@pumbajaam.ee
14. Tarbija õigus pöörduda tarbijavaidluste komisjoni poole
Kui e-pood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus e-poe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijavaidluste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu.